News:

Koristeći Profile, Modify profile i Look and Layout možete promijeniti izgled foruma, odnosno izabrati neku drugu temu.

Main Menu

Januar 2018.

Started by Nikola, December 30, 2017, 10:53:34

Previous topic - Next topic

Nikola

Prvog dana januara postepeno povećanje oblačnosti koje će krajem dana i tokom noći usloviti kišu i pljuskove,u planinama iznad 1600mnv uglavnom snijeg.
U utorak se nastavlja vlažno vrijeme,uz padavine, kiša, od 1200/300mnv snijeg.
U srijedu veći dio dana suvo,u noći padavine.

EagleS

Fala bogu biće ovih kontinentalnih anticiklona i zonalnih strujanja i nema zime za nas  :11:  :122:

Evo kako to vidi GFS za 6. januar

A evo kako EC za 8. januar

Nadam se da će se već od śutra mijenjat na bolje za niže predjele  :112:
The absence of evidence is not the evidence of absence

Poledica

Mozes li ovo prevesti u rijeci posto sam ja laik za ovo

EagleS

Komentarisacemo detaljnije kad udjemo u Novu  :122:, ali su realno grdni izlaz, nema pravog bloka na Atlantiku a time ni upada sibira, postoji ova situacija oko 3/4 januara ali je to dosta slabo, mijenjace se to na bolje  :111:

Poledica

Mislim da su fine sanse za Nk za 3/4.Bar za manji pokrivac.

staracfoco

Quote from: Poledica on December 31, 2017, 19:49:37
Mozes li ovo prevesti u rijeci posto sam ja laik za ovo
I ja sam laik ali mi ovo što se crta izgleda kao proljećni scenario.AC iznad našeg područja sa plusom po visini.Ja se ipak nadam da će ,kao što dobre stvari ispare u par izlaza,i ovo ispariti,mada se ovakvi izlazi obično i ostvare.A i ja sam subjektivan.Znam dosta ljudi kojima ovo odgovara.

Južina

Sve me strah da će na kraju vukovi i ostala družina na slike gledati snijeg :11:
Dosta je bilo sankanja

Dzoni

Quote from: EagleS on December 31, 2017, 21:44:50